Vistas de página en total

viernes, 3 de octubre de 2014

Un regal especial...

Fa molt de temps, crec que anys i tot, vaig veure a una botigueta una roba que em va enamorar...




Recordo que era una botiga a Barcelona, amb un apartat que tenien roba a pes. No tenia res d'especial, però quan la vaig veure immediatament vaig pensar: "Quan tingui una filla li faré un vestidet amb aquesta roba".... És de punt, suavíssima, molt agradable al tacte, i amb un estampat que no es passa d'infantil, la veritat és que les teles amb motius massa llampants no m'acaben d'agradar. No ha estat un vestit, al final, he fet uns pantalons "Zaragüelles", amb un toc evidentment, molt Ocell Blau:



Són amples, gràcies a la peça del mig dels camals, i molt elàstics... Ideals per a fer que siguin per una banda portables al carrer, però confortables en el cas que el bebè s'adormi, perquè no té costures ni doblecs que li puguin molestar.

I en el pack hi afegeixo una nina, costumitzada amb la mateixa robeta!



Aquest pack doncs, serà per a la meva nena. Uns pantalons "Zaragüelles" ( inspirats en un llibre preciós que m'ha arribat de fa mesos que esperava) i com no,una nineta!


 Espero que t'agradi, Nina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario