Vistas de página en total

lunes, 8 de septiembre de 2014

Un moisès de mimbre reciclat!

Avui us deixo un post de com hem fet, la meva mare i jo, una renovació en tota regla d'un moisès comprat de segona mà.


Des d'abans de quedar embarassada que m'encanten els moisès de mimbre. Em semblen molt útils si tens una casa de dues plantes, per poder moure els primers mesos al nadó amunt i avall sense despertar-lo. Així m'ho han recomanat alguns amics. En vaig estar mirant de nous, però o no m'acabaven de convèncer els teixits amb els que tenien els acabats o els trobava exessivament cars o cursis. Vaig començar a mirar de trobar-ne un de segona mà i vaig tenir molta sort, ja que el cistell i el suport em van sortir per 30 euros! Ho vaig trobar molt baratet comparant els preus dels moisès nous.

Així que, com que el que no m'agradava gens eren els teixits i els acabats tèxtils que tenia, vaig decidir tunejar-lo sencer.

Aquest era el moisès abans, tal i com el vaig trobar publicat:



Sí, força rococó....i atrotinadet...


Vaig anar a escollir una robeta que fos neutre, penso que si ha de ser un espai per a dormir, els colors millor si són suaus oi? I tot i que serà per a una nena, els roses i tal no acaben de ser gaire del meu gust... i amb aquest color que he escollit servirà per a futurs bebès, tant si son nen com si son nena.

Aquesta va ser la tela que vaig escollir. Plena d'estrelles com la nit.


M'encanta!

Us deixo unes quantes imatges del procés de cosit i patronatge. 



I després de 3 dies de feina, la meva mare per un cantó i jo per el meu, VOILÁ!!!
Aquí en teniu el resultat:





 Ja tenim un moisès de segona mà com nou! Fet amb les mans de mare i àvia de la criatura,i amb un resultat que la veritat, m'agrada molt! Ara només falta una coseta molt dolça que està dins la meva panxa.. ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario